Menu
Wskazówki dojazdu Zadzwoń do nas
... ...

Paintball

Przenieś się w świat pełen adrenaliny na naszym polu paintballowym! Usytuowane w lesie lub na otwartej przestrzeni z rozmaitymi przeszkodami, oferuje doskonałe warunki dla prawdziwych strategów. Poczuj się jak żołnierz, broń swojej bazy i przeżyj niezapomniane emocje. Po pełnym wrażeń dniu zrelaksuj się przy ognisku lub wspólnym grillowaniu.

Dysponujemy także „nowoczesną stodołą”, która może pomieścić huczną imprezę. A jeśli chcesz przedłużyć przygodę, weź namiot i przenocuj nad jeziorkiem w otoczeniu natury – poczuj smak i zapach prawdziwej wsi.

Zdobycie flagi

Cel: Zdobyć flagę przeciwnika i przenieść ją na swoją bazę, jednocześnie broniąc własnej flagi.

  • Gracze: Dwie drużyny.
  • Zasady:
    • Każda drużyna ma swoją bazę z flagą.
    • Jeśli gracz zostanie trafiony, musi wrócić do swojej bazy, aby się „zregenerować” przed powrotem do gry.
    • Drużyna, która jako pierwsza przeniesie flagę przeciwnika do swojej bazy, wygrywa.
  • Czas gry: 60 minut
  • Zawiera:
    • 200 kulek na osobę
    • Wynajem sprzętu (marker, maska, mundur, rękawiczki ochronne)
    • Użycie flag i oznaczenia drużyn

Cena za osobę: 90zł

Ochrona VIP-a

Cel: Eskortować VIP-a do bezpiecznej strefy.

  • Gracze: Drużyna eskortująca i drużyna atakująca.
  • Zasady:
    • VIP nie może używać broni i może się poruszać tylko określonymi ścieżkami.
    • Jeśli VIP zostanie trafiony, gra się kończy.
    • Drużyna eskortująca wygrywa, jeśli doprowadzi VIP-a do wyznaczonego miejsca.
  • Czas gry: 60 minut
  • Zawiera:
    • 250 kulek na osobę
    • Wynajem sprzętu (w tym mundur VIP-a, np. kamizelka lub maska w innym kolorze)
    • Oznaczenie VIP-a i rekwizyty

Cena za osobę: 100zł

Szturm na bazę

Cel: Przejąć kontrolę nad bazą przeciwnika.

  • Gracze: Dwie drużyny – atakujący i broniący.
  • Zasady:
    • Drużyna broniąca ma określoną bazę do ochrony przez określony czas.
    • Jeśli drużyna atakująca zdobędzie bazę (np. dotrze do wyznaczonego punktu), wygrywa.
    • Trafieni gracze mogą wracać do gry po 30 sekundach w bazie swojej drużyny.

Cena za osobę: XXzł

Zombieland

Cel: Przetrwać jako ocalały lub przemienić wszystkich w „zombie”.

  • Gracze: Na początku 80% to ocalałych, 20% „zombie”.
  • Zasady:
    • Zombie trafione muszą wrócić do swojej strefy i po 10 sekundach mogą wrócić do gry.
    • Ocalały trafiony przez zombie sam staje się zombie.
    • Gra kończy się, gdy wszyscy ocalały zostaną przemienieni lub wytrzymają określony czas.
  • Czas gry: 90 minut
  • Zawiera:
    • 250 kulek na osobę
    • Rekwizyty dla „zombie” (maski, specjalne oznaczenia)
    • Wynajem sprzętu (marker, maska, rękawiczki, mundur)

Cena za osobę: 120zł

Polowanie na skarb

Cel: Znaleźć ukryte skrzynki ze „skarbami” na terenie gry.

  • Gracze: Dwie drużyny.
  • Zasady:
    • Skrzynki są ukryte na polu gry i mają różną wartość punktową.
    • Drużyny muszą szukać skrzyń i transportować je do swojej bazy.
    • Jeśli gracz zostanie trafiony z „łupem,” musi go zostawić w miejscu trafienia.
    • Wygrywa drużyna z największą liczbą punktów po upływie czasu.
  • Czas gry: 90 minut
  • Zawiera:
    • 300 kulek na osobę
    • Wynajem sprzętu (marker, maska, mundur ochronny)
    • Ukryte skrzynie lub przedmioty z punktacją (np. worki z piaskiem, flagi)

Cena za osobę: 130zł

Terenowa dominacja

Cel: Przejąć i utrzymać kontrolę nad wyznaczonymi punktami na mapie.

  • Gracze: Dwie drużyny.
  • Zasady:
    • Na terenie są rozstawione 3-5 punktów kontrolnych.
    • Drużyna przejmuje punkt, dotykając go i oznaczając swoją kontrolę (np. zawieszając flagę).
    • Punkt zdobywa drużyna, która najdłużej utrzyma kontrolę w ciągu gry.
  • Czas gry: 60 minut
  • Zawiera:
    • 200 kulek na osobę
    • Wynajem sprzętu (marker, mundur, rękawiczki, maska)
    • Oznaczenie punktów kontrolnych w terenie (np. kolorowe flagi lub urządzenia sygnalizacyjne)

Cena za osobę: 95zł

Ostatni ocalały

Cel: Zostać ostatnim graczem na polu walki.

  • Gracze: Wszyscy przeciwko wszystkim.
  • Zasady:
    • Trafiony gracz schodzi z pola gry.
    • Wygrywa osoba, która jako ostatnia pozostanie w grze.
  • Czas gry: 45 minut
  • Zawiera:
    • 150 kulek na osobę
    • Wynajem sprzętu (maski, markery, mundury ochronne)
    • Swobodne zasady gry „każdy na każdego” z elastycznym czasem gry

Cena za osobę: 80zł

Misja specjalna: Rozbrojenie bomby

Cel: Zespoły muszą odnaleźć „bombę” i rozbroić ją przed upływem czasu.

  • Gracze: Dwie drużyny – obrońcy i atakujący.
  • Zasady:
    • „Bomba” to pudełko lub przedmiot ukryty na terenie.
    • Drużyna atakująca musi odnaleźć bombę i utrzymać ją przez określony czas (np. 3 minuty), aby „rozbroić” ją.
    • Obrońcy wygrywają, jeśli udaremnią rozbrojenie.
  • Czas gry: 90 minut
  • Zawiera:
    • 300 kulek na osobę
    • Wynajem sprzętu (maski, mundury, markery)
    • Symulacja „bomby” z rekwizytami i licznikami czasu
    • Przeszkody w terenie zwiększające poziom trudności

Cena za osobę: 125zł

Bitwa o artefakt

Cel: Przejąć specjalny „artefakt” i utrzymać go przez określony czas.

  • Gracze: Dwie drużyny.
  • Zasady:
    • Artefakt (np. skrzynka, proporzec) jest umieszczony na środku pola gry.
    • Drużyna musi zdobyć artefakt i utrzymać go przez 5 minut, aby wygrać.
    • Gracze z artefaktem mogą się przemieszczać, ale są bardziej narażeni na trafienie.
  • Czas gry: 60 minut
  • Zawiera:
    • 250 kulek na osobę
    • Wynajem sprzętu (maski, mundury ochronne, markery)
    • Specjalny „artefakt” do zdobycia (np. skrzynka, proporzec)

Cena za osobę: 100zł

Przerwana łączność

Cel: Zrekonstruować radiostację, aby wezwać wsparcie.

  • Gracze: Dwie drużyny.
  • Zasady:
    • Elementy radiostacji (np. akumulator, antena, nadajnik) są rozrzucone po terenie.
    • Drużyna musi zebrać wszystkie elementy i dostarczyć je do swojej bazy, aby wygrać.
    • Trafieni gracze muszą wracać do bazy, by „zregenerować się.”
  • Czas gry: 90 minut
  • Zawiera:
    • 300 kulek na osobę
    • Wynajem sprzętu (maski, mundury ochronne, markery)
    • Elementy radiostacji rozrzucone w terenie
    • Dodatkowe rekwizyty

Cena za osobę: 135zł


Dodatki i usługi dodatkowe:

  • Dodatkowe kulki: 25 PLN / 100 kulek
  • Dymne granaty: 30 PLN / szt.
  • Nagranie z gry (kamera GoPro): 20 PLN / osoba
  • Rezerwacja na wyłączność pola paintballowego: 200 PLN za grupę
  • Wieczory kawalerskie/panieńskie lub imprezy firmowe: Ceny ustalane indywidualnie z dodatkowymi atrakcjami, np. grill, catering (od 500 PLN za grupę).

Uwagi:

  • Minimalna liczba uczestników: 6 osób.
  • Przy rezerwacjach grupowych (powyżej 15 osób) możliwe rabaty na kulki i dodatkowe usługi.
  • W przypadku scenariuszy wymagających zaawansowanego przygotowania pola gry (np. przeszkody, specjalne rekwizyty), zalecana wcześniejsza rezerwacja z minimum 7-dniowym wyprzedzeniem.

Zarezerwuj już dziś!

Nie czekaj! Wybierz termin i odwiedź naszą agroturystykę,
gdzie czeka na Ciebie moc atrakcji i relaksu.

Skontaktuj się z nami