Przenieś się w świat pełen adrenaliny na naszym polu paintballowym! Usytuowane w lesie lub na otwartej przestrzeni z rozmaitymi przeszkodami, oferuje doskonałe warunki dla prawdziwych strategów. Poczuj się jak żołnierz, broń swojej bazy i przeżyj niezapomniane emocje. Po pełnym wrażeń dniu zrelaksuj się przy ognisku lub wspólnym grillowaniu.
Dysponujemy także „nowoczesną stodołą”, która może pomieścić huczną imprezę. A jeśli chcesz przedłużyć przygodę, weź namiot i przenocuj nad jeziorkiem w otoczeniu natury – poczuj smak i zapach prawdziwej wsi.
Zdobycie flagi
Cel: Zdobyć flagę przeciwnika i przenieść ją na swoją bazę, jednocześnie broniąc własnej flagi.
- Gracze: Dwie drużyny.
- Zasady:
- Każda drużyna ma swoją bazę z flagą.
- Jeśli gracz zostanie trafiony, musi wrócić do swojej bazy, aby się „zregenerować” przed powrotem do gry.
- Drużyna, która jako pierwsza przeniesie flagę przeciwnika do swojej bazy, wygrywa.
- Czas gry: 60 minut
- Zawiera:
- 200 kulek na osobę
- Wynajem sprzętu (marker, maska, mundur, rękawiczki ochronne)
- Użycie flag i oznaczenia drużyn
Cena za osobę: 90zł
Ochrona VIP-a
Cel: Eskortować VIP-a do bezpiecznej strefy.
- Gracze: Drużyna eskortująca i drużyna atakująca.
- Zasady:
- VIP nie może używać broni i może się poruszać tylko określonymi ścieżkami.
- Jeśli VIP zostanie trafiony, gra się kończy.
- Drużyna eskortująca wygrywa, jeśli doprowadzi VIP-a do wyznaczonego miejsca.
- Czas gry: 60 minut
- Zawiera:
- 250 kulek na osobę
- Wynajem sprzętu (w tym mundur VIP-a, np. kamizelka lub maska w innym kolorze)
- Oznaczenie VIP-a i rekwizyty
Cena za osobę: 100zł
Szturm na bazę
Cel: Przejąć kontrolę nad bazą przeciwnika.
- Gracze: Dwie drużyny – atakujący i broniący.
- Zasady:
- Drużyna broniąca ma określoną bazę do ochrony przez określony czas.
- Jeśli drużyna atakująca zdobędzie bazę (np. dotrze do wyznaczonego punktu), wygrywa.
- Trafieni gracze mogą wracać do gry po 30 sekundach w bazie swojej drużyny.
Cena za osobę: XXzł
Zombieland
Cel: Przetrwać jako ocalały lub przemienić wszystkich w „zombie”.
- Gracze: Na początku 80% to ocalałych, 20% „zombie”.
- Zasady:
- Zombie trafione muszą wrócić do swojej strefy i po 10 sekundach mogą wrócić do gry.
- Ocalały trafiony przez zombie sam staje się zombie.
- Gra kończy się, gdy wszyscy ocalały zostaną przemienieni lub wytrzymają określony czas.
- Czas gry: 90 minut
- Zawiera:
- 250 kulek na osobę
- Rekwizyty dla „zombie” (maski, specjalne oznaczenia)
- Wynajem sprzętu (marker, maska, rękawiczki, mundur)
Cena za osobę: 120zł
Polowanie na skarb
Cel: Znaleźć ukryte skrzynki ze „skarbami” na terenie gry.
- Gracze: Dwie drużyny.
- Zasady:
- Skrzynki są ukryte na polu gry i mają różną wartość punktową.
- Drużyny muszą szukać skrzyń i transportować je do swojej bazy.
- Jeśli gracz zostanie trafiony z „łupem,” musi go zostawić w miejscu trafienia.
- Wygrywa drużyna z największą liczbą punktów po upływie czasu.
- Czas gry: 90 minut
- Zawiera:
- 300 kulek na osobę
- Wynajem sprzętu (marker, maska, mundur ochronny)
- Ukryte skrzynie lub przedmioty z punktacją (np. worki z piaskiem, flagi)
Cena za osobę: 130zł
Terenowa dominacja
Cel: Przejąć i utrzymać kontrolę nad wyznaczonymi punktami na mapie.
- Gracze: Dwie drużyny.
- Zasady:
- Na terenie są rozstawione 3-5 punktów kontrolnych.
- Drużyna przejmuje punkt, dotykając go i oznaczając swoją kontrolę (np. zawieszając flagę).
- Punkt zdobywa drużyna, która najdłużej utrzyma kontrolę w ciągu gry.
- Czas gry: 60 minut
- Zawiera:
- 200 kulek na osobę
- Wynajem sprzętu (marker, mundur, rękawiczki, maska)
- Oznaczenie punktów kontrolnych w terenie (np. kolorowe flagi lub urządzenia sygnalizacyjne)
Cena za osobę: 95zł
Ostatni ocalały
Cel: Zostać ostatnim graczem na polu walki.
- Gracze: Wszyscy przeciwko wszystkim.
- Zasady:
- Trafiony gracz schodzi z pola gry.
- Wygrywa osoba, która jako ostatnia pozostanie w grze.
- Czas gry: 45 minut
- Zawiera:
- 150 kulek na osobę
- Wynajem sprzętu (maski, markery, mundury ochronne)
- Swobodne zasady gry „każdy na każdego” z elastycznym czasem gry
Cena za osobę: 80zł
Misja specjalna: Rozbrojenie bomby
Cel: Zespoły muszą odnaleźć „bombę” i rozbroić ją przed upływem czasu.
- Gracze: Dwie drużyny – obrońcy i atakujący.
- Zasady:
- „Bomba” to pudełko lub przedmiot ukryty na terenie.
- Drużyna atakująca musi odnaleźć bombę i utrzymać ją przez określony czas (np. 3 minuty), aby „rozbroić” ją.
- Obrońcy wygrywają, jeśli udaremnią rozbrojenie.
- Czas gry: 90 minut
- Zawiera:
- 300 kulek na osobę
- Wynajem sprzętu (maski, mundury, markery)
- Symulacja „bomby” z rekwizytami i licznikami czasu
- Przeszkody w terenie zwiększające poziom trudności
Cena za osobę: 125zł
Bitwa o artefakt
Cel: Przejąć specjalny „artefakt” i utrzymać go przez określony czas.
- Gracze: Dwie drużyny.
- Zasady:
- Artefakt (np. skrzynka, proporzec) jest umieszczony na środku pola gry.
- Drużyna musi zdobyć artefakt i utrzymać go przez 5 minut, aby wygrać.
- Gracze z artefaktem mogą się przemieszczać, ale są bardziej narażeni na trafienie.
- Czas gry: 60 minut
- Zawiera:
- 250 kulek na osobę
- Wynajem sprzętu (maski, mundury ochronne, markery)
- Specjalny „artefakt” do zdobycia (np. skrzynka, proporzec)
Cena za osobę: 100zł
Przerwana łączność
Cel: Zrekonstruować radiostację, aby wezwać wsparcie.
- Gracze: Dwie drużyny.
- Zasady:
- Elementy radiostacji (np. akumulator, antena, nadajnik) są rozrzucone po terenie.
- Drużyna musi zebrać wszystkie elementy i dostarczyć je do swojej bazy, aby wygrać.
- Trafieni gracze muszą wracać do bazy, by „zregenerować się.”
- Czas gry: 90 minut
- Zawiera:
- 300 kulek na osobę
- Wynajem sprzętu (maski, mundury ochronne, markery)
- Elementy radiostacji rozrzucone w terenie
- Dodatkowe rekwizyty
Cena za osobę: 135zł
Dodatki i usługi dodatkowe:
- Dodatkowe kulki: 25 PLN / 100 kulek
- Dymne granaty: 30 PLN / szt.
- Nagranie z gry (kamera GoPro): 20 PLN / osoba
- Rezerwacja na wyłączność pola paintballowego: 200 PLN za grupę
- Wieczory kawalerskie/panieńskie lub imprezy firmowe: Ceny ustalane indywidualnie z dodatkowymi atrakcjami, np. grill, catering (od 500 PLN za grupę).
Uwagi:
- Minimalna liczba uczestników: 6 osób.
- Przy rezerwacjach grupowych (powyżej 15 osób) możliwe rabaty na kulki i dodatkowe usługi.
- W przypadku scenariuszy wymagających zaawansowanego przygotowania pola gry (np. przeszkody, specjalne rekwizyty), zalecana wcześniejsza rezerwacja z minimum 7-dniowym wyprzedzeniem.